GARANTIA

Garantia comerciala a produselor, bunuri de folosinta indelungata, este de 1 an. Garantia comerciala nu influenteaza garantia legala de conformitate, definita de legea 449/2003, care este de 2 ani.

            Garantia de conformitate se refera la capacitatea produsului de a functiona in scopul pentru care a fost creat si de a corespunde specificatiilor sale tehnice. Orice neconformitate sesizata de client trebuie notificata vanzatorului in termen de cel mult 2 luni de la constatarea ei. In caz contrar clientul nu mai poate solicita masuri reparatorii.

Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

Conform art.18 a legii 449/2003, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Daca lipsa de conformitate a produsului apare dupa 6 luni, clientul trebuie sa faca dovada ca aceasta a existat inca de la data achizitiei.

In cazul constatarii lipsei conformitatii, clientul poate solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului, fara plata, cu exceptia cazului cand solicitarea este imposibila sau disporportionata, sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de a solicita rezoluţiunea contractului de vanzare-cumparare, in conditiile legii 449/2003, art. 13 si 14.

Nu este considerat a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

Orice reparare sau inlocuire a produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile e timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator.

ATENTIE!

Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire a produsului si manevrarea lui corecta, precum si respectarea conditiilor din certificatul de garantie.

Pastrati cu grija ambalajul produselor. Returnarea produselor defecte in perioada de garantie se face doar in ambalajul original. In caz contrar garantia se va pierde.

Defectele aparute in perioada de garantie sunt rezolvate gratuit, in limita specificatiilor tehnice oficiale ale fabricantului.

Nu ne asumam raspunderea pentru defectele aparute in perioada de garantie din vina utilizatorului si nici pentru aparatele ce contin software neoficial sau care sunt nefunctionale in urma unei incercari nereusite de upgrade a softului. In aceste cazuri garantia se pierde. Totusi, in masura posibilitatilor, defectele vor fi rezolvate gratuit daca nu implica defectiuni ce necesita inlocuirea unor componente sau subansamble.

Costul trimiterii aparatelor defecte aflate in perioada de garantie este suportat in intregime de catre client.

RETURNARE

Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail: contact@fermagro.ro

Coletele vor fi expediate pe adresa: SC BIGBOG SRL, STR. CALEA FAGARASULUI NR. 8, BRASOV, JUD. BRASOV, TEL. 0770-936364.

Nu se acceptă returnarea produselor desigilate (in cazul produselor sigilate), deteriorate sau cu ambalajul original sau parti ale acestuia deteriorate.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, acestea trebuiesc returnate.

            Daca au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si doresti sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!

            Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

            Banii se vor inapoia prin mandat postal sau virament bancar, mai putin costul expeditiei initiale, în cel mult 15 de zile lucratoare de la data la care produsele returnate au ajuns la VANZATOR.

Produsele nu se pot returna prin colet cu plata expeditiei la destinatar si nici prin colet cu ramburs.

Costul trimiterii produselor defecte in garantie sau produselor returnate este suportat in intregime de catre client. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail.